Jump to content
L2Frozen.club
Sign in to follow this  
Stormfang

Manifesto Territory

Recommended Posts

Quote
Quote

 

Quote

 

 

Hello everyone !

        We are playing Classic.club 3x just now. Maybe we can enter the l2 Frozen with our team. Anyway, there is no have word to say alot of thing, already you can find our gameplay from our Youtube Channel. 

 

Coming with 35+ PPL, all Turkish. 

 

 

Edited by Stormfang

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote
Quote

 

Quote

 

 

VVDgQb.png

 

Hello everyone !

 

        We are playing Classic.club 3x just now. Maybe we can enter the l2 Frozen with our team. Anyway, there is no have word to say alot of thing, already you can find our gameplay from our Youtube Channel. 

 

Coming with 35+ PPL, all Turkish. 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice to see old friends welcome boyz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/25/2019 at 2:58 PM, Ferrari said:

nice to see old friends welcome boyz

We are playing classic.club 3x just now. Dunno we'll enter Frozen or now. Lets see togetter, gl everyone from now.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V5jlRS.jpg

 

From yesterday, Manifesto PK to old players at l2 Classic.club 3x. I know, I know our quality is sooo high for Interlude community, only one group who doesnt use " Interface - Wall hack - Bot - Auto things - illegal stuffs " 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4/5000
 
 
 
TURKİSH players coming.. !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello dudes! We will be here for crushing ppl !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ready to go !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hello guyz we back to interlude for l2frozen 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Challange?
no?
Thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

When was manifesto ever competition? rofl.

 

Back to your c4 server with 30 ppl playing it plz..

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Beanface said:

When was manifesto ever competition? rofl.

 

Back to your c4 server with 30 ppl playing it plz..

A competition between trash interlude community... İnteresting. 

C4 server with 30 ppl ? Hmm interesting more than the " competition "

We are already know the trash interlude community and their forum talks like your post. But when you are writing somehing, you should be realist mate. We are already played alot of good server and kick some shiny ass. Oh wait, if you meaning these servers which have full bot, interface shits, auto assist shits, wall hacks, so high rates like 1200x, full custom ah yes, we are not in the " competition " and we will never be. 

Watch something real. You saying c4 to this because you even dont know how a real lineage looking like

I will not post our videos from sublimity while fucking u guys at epics because you are already memorize these videos so well.

Edited by Stormfang

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Beanface said:

When was manifesto ever competition? rofl.

 

Back to your c4 server with 30 ppl playing it plz..

 

hello blind dog here 30 ppl. 20k view more then your total :D  why bugfactory 3 vs 1 olympiad videos not desired :D 


 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, Veysel Turgun said:

 

hello blind dog here 30 ppl. 20k view more then your total :D  why bugfactory 3 vs 1 olympiad videos not desired :D 


 

 

Maybe he meaning " 30 ppl to murder by Manifesto per 30 sec " 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Beanface said:

When was manifesto ever competition? rofl.

 

Back to your c4 server with 30 ppl playing it plz..

lol, no competition but u already know server which we are playing? so u re a fun boy..

i ll give you some bones , do not bark here.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Literally the worst fraps I've ever seen. xD. Who the fuck plays c4.. you losers, lol.. 

 

I know which server your going to play, cuz ur spaming it all over this forum, you fuking braindead kebab. 

 

My previous observation still stands.. yall aint shit, guna get creampied on here vs any decent group.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Beanface said:

Literally the worst fraps I've ever seen. xD. Who the fuck plays c4.. you losers, lol.. 

 

I know which server your going to play, cuz ur spaming it all over this forum, you fuking braindead kebab. 

 

My previous observation still stands.. yall aint shit, guna get creampied on here vs any decent group.

Lets stop trash talk and tell me, you guys need HERO again ? Beg me again for necro hero. If you pay well, I will log-in your character and make you hero again as I do at l2 sublimity. We will fuck your ugly face already, lets pay me from now for necro hero. Mephisto knows so well that what I mean ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am I mephisto? rofl. 

Aint no one begging for shit.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

this thrash idiots never play 20 buff server ( hp mp pot and debuff got buff slot ) and talking about buglimity :d:d:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nor do I want to play c4, you play c4 cuz no one else plays it, easy for you to actually get a win for once.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Beanface said:

Am I mephisto? rofl. 

Aint no one begging for shit.. 

 This is show how your group is trash. You even cant protect ur team friend. Anyway, Necro hero is 250 $. If you interested you already know how to speak with me. Your friends did it as well :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

+++

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Sasa said:

+++

Sercaaaannnnnnn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...